WooCommerce Order Status Manager
WooCommerce Sipariş Durumu Yöneticisi
İş Akışınıza Tamamen Entegre Özel WooCommerce Sipariş Durumları
WooCommerce Sipariş Durumu Yöneticisi, özelleştirilmiş kural durumlarını oluşturmanıza, düzenlemenize ve silmenize olanak tanır ve bunları sorunsuz bir şekilde WooCommerce yöntem yönetim akışınıza entegre etmenizi sağlar. Ayrıca, alt disiplin durumlarını sansürleyebilir ve ardından şöhret değişikliklerine dayalı olarak sonraki yöntem e-postalarını tetikleyebilirsiniz.
Özel yöntem durumları sipariş listenize geri dönebilir veya tamamen sorunsuz bir yerine getirme iş akışı için sipariş eylemleri veya toplu eylemler arasına entegre edilebilir.
Eylem arasındaki durumlar
Yeni sipariş e-postaları ayrıca bir kilter durumu alternatif bildiricisi olarak da getirilebilir. E-postaları, öncelikle özelleştirilmiş durumlar ile temel durumlar arasındaki değişikliklere göre tetikleyebilirsiniz ve böylece müşteriler ve/veya mağaza yöneticileri genellikle kilter güncellemeleri ve değişiklikleri hakkında bilgi sahibi olur.
WooCommerce Sipariş Durumu Yöneticisini Neden Kullanmalısınız?
- Anlık yöntem durumları oluşturun ve ardından simgeleri birleştirin ancak düğmeleri kullanın
- Disiplin durumu için bir açıklama verdikten sonra, “Siparişi Görüntüle” web sayfasında müşterilere göre disiplin şöhret açıklamalarını görüntüleyin
- Anlık iş gücü düğmeleri için “sonraki durum” eklemenin yanı sıra WooCommerce alt durumlarını düzenleyin
- Sorunsuz bir yerine getirme iş akışı oluşturmak ve yöntem çalışma düğmelerini biriktirmek için “Sonraki Durumları” kullanın
- Sonraki durumlar nedeniyle büyük hareketler sipariş listesine ekle
- Yöneticiniz arasında kanıtlanmış olan yolu yeniden düzenleyerek sipariş durumlarını sürükleyip bırakın
- “Siparişler” listesi arasında metin rozetleri ile ilgili olarak durum simgelerini dönüşümlü olarak kullanın YENİ
- Siparişleri, saklama raporlarının özelleştirilmiş durumlarıyla birlikte ekleyin
- Mark sistemi, indirme bağlantıları, satın alma notları gibi “Ücretli” durumlarını taklit ediyor, ancak kötü uygulamalar artık müşteriler bu siparişleri ayırıyor
- Müşterilere uygun olarak “Öde” ve ardından “İptal” hiper bağlantılarını göstererek sipariş durumlarını “ödeme gerektirir” olarak işaretleyin YENİ
- İtibar değişikliklerine bağlı olarak öncelikli olarak istemde bulunulan son e-postaları ekleyin
- Mevcut e-posta içeriğini sonraki şablonlara göre düzenle
- Özel makalelerin ötesinde mevcut özel durumları içe aktarın ancak eklentiler anlamına gelir
- Siparişleri düşürme haricinde özel durumları güvenli bir şekilde çıkarın
Yeni Sipariş Durumları Ekle
Güncel bir disiplin popülerliği ekleyebilir ve siparişler listesine (popülerlik adı olarak metinsel içerik rozetini değiştirir) gösterilecek bir idol seçebilirsiniz. Eylem düğmeleri ayrıca disiplin akışınızdaki başka bir durum aracılığıyla “sonraki durum” gibi yaşlandırılma isteğini de ekler. Ayrıca bu durum için hangi hareket düğmelerinin görüntülenmesi gerektiğini belirledikten sonra sonraki durumları biriktirebilirsiniz.
Çekirdek Durumlarını Düzenle
“Sonraki durumları” özümsemek için bir alt WooCommerce sistem itibarını düzenlemeyi yürütürsünüz. Örneğin, “işleme” siparişleri için bir sonraki durum olan özel bir durum Toplayabilirsiniz, böylece birisi teknoloji siparişi nedeniyle size özelleştirilmiş itibar istihdam düğmesi gösterilir.
Kullanıma göre kilter yönetimini basit, hızlı ve zahmetsiz hale getirir, çünkü birçok özelleştirilmiş durum sipariş iş akışına tamamen entegre edilmiştir.
Yeni Sipariş E-postaları Ekle
Yeni kilter e-postaları, ayarlamalar ve özel sistem durumları da dahil olmak üzere sistem şöhreti değişiklikleriyle ilgili olarak tamamen teslim edilebilir. Bu e-postalar eklendiğinde, WooCommerce e-posta listelerinde düzenlenip etkinleştirilir veya şablon, içerik üzerindeki daha büyük sınır nedeniyle temanız arasında geçersiz kılınır.
Müşterilere Durum Bilgilerini Göster
Müşteriler, siparişlerinin nerede olduğunu bilmediklerinde kural yönetimini kullanmaktan bıkmış olabilirler. Durumlarınız, başarılı iş akışınız arasında yardıma ihtiyaç duyulduğundan, “Üretildi” ve ardından “Montajlanıyor” gibi bir durum türü görüntülemek müşterilere hiçbir şey söylemez.
Sonunda bir hikaye çalıştırırsınız çünkü herhangi bir durum (iç durumlar dahil!) beklentiye uygun olarak müşterilere gösterilecektir, böylece fare kural durumuna gelir.
Tam Sipariş Durumu Yönetimi
Tek seferlik durumları dahil etmek yerine, e-postalarınız, durumlarınız ve başarı sürecinizle ilgili geri kalanını dahil etmeyi entegre etmeyin, modern zamanlarda kural yönetim şemanızın tamamen özelleştirilmiş durumlarını boyayabilirsiniz. Siparişlerinizi mağazanıza göre uyarlamak ve sistem yönetiminizi otomatikleştirmeye yardımcı olmak için özel simgeler, iş düğmeleri ve yeni e-postalar kullanın.
Değerlendirmeler
Filtreleri temizleHenüz değerlendirme yapılmadı.