WooCommerce Abandoned Cart Recovery Premium
WooCommerce Terk Edilmiş Alışveriş Sepeti Kurtarma Nedir?
WooCommerce Terk Edilmiş Sepet Kurtarma, mağazanızdaki tamamlanmamış siparişleri kurtarmanıza yardımcı olan bir WooCommerce uzantısıdır. Bir müşteri sepete bir ürün eklediğinde ancak ödeme işlemini tamamlamadığında, planlanan bir süreden sonra sepet “terk edilmiş” olarak işaretlenir. WooCommerce Terk Edilmiş Sepet Kurtarma, müşteriye siparişi tamamlamasını hatırlatan sepet kurtarma e-postaları veya Facebook mesajları göndermeye başlayacaktır.
WooCommerce Terk Edilmiş Alışveriş Sepetini Yakala
Bir kullanıcı sepete bir ürün eklediğinde ancak ödeme yapmadığında. Belirli bir zamandan sonra, sepet “terk edilmiş” olarak işaretlenir. WooCommerce Terk Edilmiş Sepet Kurtarma, sepete ekleme tarihi, müşteri e-posta adresi, sepete eklenen ürünler, sepet toplamı, sepet durumu ve IP adresi dahil olmak üzere sepet bilgilerini yakalar. Daha sonra bu bilgileri müşteriyle iletişim kurmak, indirim teklif etmek ve ödemeyi tamamlamasını istemek için kullanın.
- Üye sepetini takip edin: Sitenizde oturum açmış kullanıcıların terk edilmiş sepetlerini takip edin.
- Üyeler için Terk Edilmiş Sepet Süresi: Bir üyenin sepetiyle ilgili son eylemi gerçekleştirdiği andan, sepetin terk edilmiş olarak işaretlendiği ana kadar geçen süreyi ayarlayın.
- Misafir sepetini takip edin: Sitenizdeki misafirlerin terk edilmiş sepetlerini takip edin.
- Misafir için Terk Edilmiş Sepet Süresi: Misafir kullanıcının sepetle ilgili son eylemi gerçekleştirdiği andan, sepetin terk edilmiş olarak işaretlendiği ana kadar geçen süreyi ayarlayın.
- Terk Edilmiş Tablo: terk edilmiş sepetler eklenti arka ucunda kaydedilecektir. Ve kayıtları istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz. Kayıtlar zaman, kullanıcı adı, e-posta, ürün miktarı, sepet toplam fiyatı, ürün listesi, durum, hatırlatma günlükleri, müşteri IP’si ve ülke hakkında bilgi sağlar.
- Terk edilmiş kayıtları sil : Terk edilmiş alışveriş sepeti kayıtları bu planlanan zamandan sonra silinecektir.
- Sepet durumu: Terk edilmiş sepetin terk edilmiş ve kurtarılmış olmak üzere 2 durumu vardır.
- Hatırlatma kayıtları: Hatırlatma kayıtları seçeneği, terk edilmiş sepet sahiplerine gönderilen e-posta ve FB mesajlarını kontrol etmenizi sağlar.
- Hariç Tut: Sepetini takip etmek istemediğiniz kişilerin kullanıcı adlarını hariç tutun.
- Bağlantıyı kurtar: Sepet sayfasına veya Ödeme sayfasına kurtarma bağlantısını seçin.
- GDPR’yi Kontrol Edin : Etkinleştirildiğinde, ödeme sayfasında e-posta giriş alanının ardından bir GDPR bildirimi görüntülenir.
- GDPR mesajı : Ödeme sayfasında GDPR içeriğini girin.
- Mesaj sağlanmıyor : Müşteri terk edilmiş e-postayı almayı reddederse, bir kısa mesaj girin…
- Cron işi: Sunucunuzda Cron işini açın.
WooCommerce Terk Edilmiş Alışveriş Sepeti Kurtarma ile e-posta açılır penceresi isteğinde bulunun
Müşteriler ilk kez sepete ekle’ye tıkladığında, sepete ekleme işlemini tamamlamak için bir e-posta adresi girmelerini isteyen bir açılır pencere görüntülenir. Bir e-posta aldıktan sonra açılır pencere tekrar görüntülenmez ve kullanıcılar ürünleri sepete normal şekilde ekleyebilir. Müşteri ödeme sayfasına gittiğinde e-posta adresi otomatik olarak ödeme formuna doldurulur.
- Şurada görün: İstek e-postası açılır penceresinin görünmesini istediğiniz sayfaları seçin: tek ürün sayfaları, alışveriş sayfası, sepet sayfası.
- Gerekli E-posta: Ürün eklemek için bir e-posta adresi gerektirip gerektirmediğinizi seçin. Bu seçenek kapalıysa, müşteriler sepete ürün eklemek için istek e-postası açılır penceresini kapatabilir.
- Kapatma zamanı: Bir müşteri kapattıktan sonra açılır pencerenin tekrar görünmesi için bir zaman ayarlayın.
- Sepete ekledikten sonra yönlendir: Müşteriler bir e-posta doldurduğunda ve ürünü sepete eklediğinde. Onları sepete veya ödeme sayfasına yönlendirmeyi seçebilirsiniz.
- 2 şablon: açılır pencerede ön yüz düzenini değiştirebilmeniz için 2 adet yerleşik şablon bulunur.
- Ön uç metnini değiştir: Açılır penceredeki metin mesajını değiştirebilirsiniz.
- Açılır pencere rengini değiştir: Tüm açılır pencere metinleri, arka plan ve sepete ekle düğmesinin renkleri eklenti arka ucunda değiştirilebilir.
WooCommerce Terk Edilmiş Alışveriş Sepeti Kurtarma ile Kurtarma E-postaları Gönderin
Eklenti, terk edilmiş sepetler ve terk edilmiş siparişler için kurtarma gönderir. Bir sepet veya sipariş terk edilmiş olarak işaretlendiğinde, eklenti müşterinin istek e-postası açılır penceresinde doldurduğu e-posta adresine bir kurtarma e-postası gönderir. Sepeti kontrol etmeyi bitirmelerini isteyin ve gerekirse kuponlar sunun.
- Kurtarma e-postasını misafirlere/üyelere gönder: Kurtarma sepeti e-postasını misafirlere ve oturum açmış kullanıcılara göndermek isteyip istemediğinizi seçin.
- Terk edilmiş siparişlere kurtarma e-postaları gönderin: Eklentiyi, başarısız, iptal edilmiş, beklemede olan veya bekleyen ödeme emirlerinin sahiplerine kurtarma e-postaları gönderecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
- E-posta şablonları: Birçok e-posta şablonu oluşturabilir ve bunları farklı zamanlarda gönderilecek şekilde planlayabilirsiniz.
- E-posta gönderme kuralları: Farklı zamanlarda farklı kurtarma e-postaları göndermek üzere ayarlayın.
- Yanıt adresi: e-posta adresine bir yanıt ayarlayın. Müşteriler kurtarma e-postasına yanıt verirse, yanıt e-postası bu adrese gelir. Varsayılan olarak, bu yönetici adresidir.
- Kupon teklif et: Kurtarma e-postalarıyla birlikte kuponlar gönderebilirsiniz. Her e-posta şablonuyla, mevcut bir kupon göndermeyi seçebilirsiniz. Veya eklentinin verilen değerlerle benzersiz kuponlar oluşturmasına izin verin. Oluşturulan kuponu tüm WooCommerce kupon seçenekleriyle ayarlayabilirsiniz.
- E-postayı manuel olarak gönder: terk edilmiş sepet listesinde, bazı terk edilmiş sepetleri ve bir e-posta şablonunu seçebilirsiniz. Ve sonra seçilmiş terk edilmiş sepet sahiplerine kurtarma e-postaları gönderin.
- WPML ve Polylang ile uyumludur : Bu özellik, e-posta içeriklerinin sitenin diliyle eşleşen birden fazla dilde görüntülenmesine yardımcı olur.
- E-posta Pazarlaması : E-posta verilerinizi senkronize etmek ve diğer pazarlama stratejilerini desteklemek için Active Campaign veya Sendinblue gibi e-posta pazarlama platformlarıyla bağlantı kurun.
WooCommerce Terk Edilmiş Sepet Kurtarma ile SMS Gönderin
Terk edilmiş sepetleri olan müşterilere SMS mesajları gönderebilirsiniz. Bir müşteri ödeme sayfasında telefon numarasını girdiğinde ancak ödemeyi tamamlamadığında. WooCommerce Terk Edilmiş Sepet Kurtarma eklentisi, ödeme sayfasına bir bağlantı içeren kurtarma SMS mesajlarını telefon numarasına gönderecektir.
- SMS sağlayıcıları: Eklenti 4 SMS sağlayıcısını destekler: Twilio, Nexmo, Plivo ve Infobip.
- Terk edilmiş sepetler için SMS gönder: Müşteriler ödeme sayfasında telefon numaralarını doldurduğunda eklenti kurtarma SMS’i gönderecektir.
- Terk edilmiş siparişler için SMS gönder: Eklenti, bir sipariş oluşturulduğunda ancak başarısız, ödeme bekleniyor, iptal edildi veya beklemede olarak işaretlendiğinde kurtarma SMS’i gönderecektir.
- Birden fazla mesaj oluşturun: Terk edilmiş alışveriş sepetleri ve terk edilmiş siparişler için gönderilecek birden fazla mesaj oluşturabilirsiniz
- Gönderme kuralları: Farklı mesajların farklı zamanlarda gönderilmesini planlayın.
- Kısa kodlar: Eklenti, SMS’te müşteri adını ve ödeme sayfasına bağlantıyı görüntülemek için bir kısa kod sağlar.
- Bit.ly yapılandırması: eklenti, ödeme bağlantısını kısaltmak için bit.ly bağlantısını kullanır. Bir bit.ly API’sine kaydolmanız ve bir Erişim belirteci almanız gerekir.
- Terk Edilmiş Sipariş durumu: Bu, hangi siparişlere durumlarına göre kurtarma SMS’i gönderileceğini seçmenize olanak tanır. Listeden seçim yapabilirsiniz: başarısız, ödeme bekleyen, iptal edilen veya beklemede olan siparişler.
Değerlendirmeler
Filtreleri temizleHenüz değerlendirme yapılmadı.