WooCommerce Üyelikleri
WooCommerce Memberships
İçerik materyaliniz ve ürünleriniz boyunca %100 yerleşik bir üyelik çözümü.
WooCommerce Üyelikleri artık sitenizin içeriğini kısıtlamaya yarayan herhangi bir eklenti değil: içeriğinizi, alışverişinizi ve ardından üyeliklerinizi bir araya getiren, kullanımı kolay, site çapında bir üyelik çözümü.
Üyelikler, mağazanıza uygun olarak kusursuz bir şekilde klasik olan bir üyelik sisteminin tamamını yaymanıza olanak tanır.
İçerik materyalinizi üyelere aktarırsınız, ancak bireylerin erişebilmesi için içerik materyali olarak zaman çizelgesinden dönemler sonra ek olarak “damlama” da yapabilirsiniz. Üyeliklere göre giriş yapın, üyelikleri ürün satın alımlarıyla birlikte satın alın, üyelikleri manuel olarak atayın, ancak üye ayrıcalıklarını kesinlikle mağazanıza entegre edin.
Üyelik Satışı ve Ataması
Üyelikler WooCommerce ürünüyle ilgili benzersiz bir tür değildir; bunun yerine üyelik planları ürünlerin yanında bağımsız olarak oluşturulmaktadır. Bu, maksimum esneklik için karar vermenizi veya erişim verilmesini sağlar. Üyeliklerle ilgili çeşitli yardım türlerini taklit eden bir üyelik taslağına göre 0 veya daha fazla ürün (neredeyse her türden) veriyorsunuz:
- tek başına üretim kadar bir üyelik satmak – üyelik için bir üretim başlatın, ardından onu tanıtmak için uygun bir ürünün taklit tasarımını iliştirin
- hibe, bir ürün satın alımıyla ilgili miktar için üyeliğe giriş hakkı kazanın – yani, bir hediye kutusu için katkı satın alın, gelip tarif miktarına göre giriş yapın çünkü ücretsiz
- Sayısız üründen aynı üyeliğe göre erişim izni verin (yani her yıl satın alma veya aylık abonelik)
- Yalnızca davetle girilebilen kişiler alanı nedeniyle üyelikleri manuel olarak atayın
Stratejik Olarak İçeriğe Erişim Verme
Yalnızca üyelere özel içeriğiniz arasında işlerle ilgili bir sürü ek yaparsınız, böylece Üyelikler, bireylerin bundan sonra giriş hakkına sahip olmanız gereken zaman çizelgesini oluşturmanıza olanak tanır. Üyeler içeriğinize göre erişim sağladığında zaman çizelgesini yürütebileceğiniz kadar potansiyel olarak içeriği damlatabilirsiniz. Örneğin, bir hebdomad nedeniyle belirli gönderilere veya sayfalara erişmeden önce müşterilerin bir özellik olarak kalmasını gerektiren beklentilere göre çalıştırırsınız.
DEMO BAĞLANTISI |
Değerlendirmeler
Filtreleri temizleHenüz değerlendirme yapılmadı.