Destek Kurulu – Sohbet ve Yardım Masası
Support Board – Chat And Help Desk
Destek Panosu siz kullanıcılar da dahil olmak üzere konuşmak için güçlü bir çözümdür. Eksiksiz bilet sistemi, sohbet, özel üyelik düzenlemesi ve daha fazlası. Kodlama yeterliliğine gerek yok! WordPress için destek masası ve sohbet eklentisi. Hedef kitlenize uygun tedarik desteğine göre eksiksiz bir cevap. Google aracılığıyla API.AI yoluyla desteklenen eksiksiz bir bot entegrasyonuna sahip ileri WordPress eklentisi. En ucuz veya en iyi Slack entegrasyonu.
Özellikler listesi
- Destek veya konuşma özellikleri
- Slack chitchat senkronizasyonu yerine getirildi – Tüketici mesajlarını Slack’ten aynı anda gönderin veya alın.
- Anında çalışın – Sadece kısa kodu çalıştırmanın yardımıyla anında kurulum veya kullanım.
- Zengin mesajlar – Dialogflow botu zengin mesajlar gönderiyor.
- Bot – API.AI aracılığıyla desteklenen çok dilli bir botu entegre edin.
- E-posta bildirimleri – Müşterileri ve temsilcileri e-posta yoluyla bilgilendirin, ardından bir yanıt alın.
- Bilet yasası – Hızlı, güçlü ancak kullanıcı dostu bilet sistemi.
- %100 duyarlı – Akıllı telefonlar ve masalar için tamamen duyarlı.
- Temsilciler henüz müşteriler – Yönetici tarafıyla ilgili olarak müşterileri ve ardından aracıları ekleyin ve yerine getirin.
- WordPress kullanıcıları – Giriş yapın, ardından üyelik işlemi gerçek WordPress müşteri sistemine ek olarak gerçekleşir.
- Çok dilli – Yönetici açısından ve ardından ön uç tarafında tamamen çevrilebilir. WPML ve Sağdan Sola kursu (RTL) dahil olmak üzere yüzde yüz aynı fikirdeyiz. Bu arada Frond-end on üç dile çevriliyor: İngilizce, İspanyolca, Çince (basitleştirilmiş 简体中文), Çince (geleneksel 繁體中文), Arapça (العربية), Portekizce, Felemenkçe, Rusça, Japonca, İtalyanca, Almanca, Fransızca, Lehçe.
- Yalnızca destek masası özellikleri
- Bağımsız kullanıcılar yasası – Özel ancak bağımsız kullanıcı sisteminin WordPress kullanıcılarıyla bağlantısı kesildi.
- Giriş yapın, ardından kayıt formları – Dört isteğe bağlı alan boyunca özel kayıt formu. Kullanıcı, kullanıcı adı boyunca oturum açma işlemini gerçekleştirir ve ardından e-posta gönderir.
- Kaydırma kabı – Destek tablosu, dahili kaydırılabilir alanı etkileyecek kadar bir hacim kutusu kabı kullanır, kutu ek olarak tam genişlikte kalabilir.
- Düzenler – Her kararlılık ve konuşmada değil, anahat görüntüsünü sergileyen salvoyu seçersiniz.
- Yalnızca sohbet özellikleri
- Birleşik durum – Belirli bir yer arasındaki her yardımı veya gup görüşmelerini ve biletleri yönetin.
- Sohbet başlığı kalıpları – Geçmişten bir fotoğraf ve marka amblemi görseli ekleyerek konuşmanızın taslağını özelleştirin
- Sesler – Bir yanıt çalın, ardından tüketici modern bir mesaj alır.
- Üyeler ve ziyaretçi müşteriler – Sohbeti yalnızca kayıtlı müşterilere ve herkese uygun olarak gösterin. Kayıtlı olmayan kullanıcılar, yani misafirler olarak rutin olarak kayıtlı kalacaktır.
- Hoş geldiniz bilgileri – Mevcut müşterilerin ardından otomatik olarak bir hikaye gönderin. Haberler, yalnızca tüketicinin internet sitenize gitmesinden ve haber sesini yayabilmesinden önce gönderilir.
- Hikayeyi takip edin – Gup, 15 saniye içinde Vekil Temsilcisinin yanıt vermemesi ve botun yanıt vermemesi koşuluyla mekanik olarak bir takip tavsiyesi gönderebilir. Metin içerik mesajını özelleştirin ve Facebook Messenger’ı ve Whatsapp Web bağlantılarını kabul edin
- Diğer özellikler
- En iyi performansJS ile ilgili 37kb, CSS’nin ise 16KB’ı. Google Font yönetici olarak yetersiz olabilir.
- Düzenli güncellemeler Çünkü ürünlerimizin tamamında sürekli güncellemeler ve hata düzeltmeleri garanti ediyoruz.
- Geliştiriciler API’si Kullanımdan sonra basittir ancak Javascript ve PHP nedeniyle güçlü API mevcuttur.
- Renkler Gup renklerini değiştirin.
- Görüntüler Gup simgesini değiştirin.
DEMO BAĞLANTISI |
Değerlendirmeler
Filtreleri temizleHenüz değerlendirme yapılmadı.